Herlig dag 🏃

En skikkelig grĂ„vĂŠrs-vĂ„rdag i Skien, da var det pĂ„ tide Ă„ plante litt ute đŸ€Ł

fĂžr det var tid for litt mat og avslappende tid pĂ„ sofaen (var tidlig ferdig pĂ„ jobb) 💕

Jeg elsker dette programmet, det inspirerer. Synd at det er slutt for denne gang. Egentlig burde vi hatt mange flere program som dette, jeg er ganske sikker pĂ„ at da ville folkehelsa i Norge blitt mye bedre. Trenger ikke holde pĂ„ like ekstremt, men hente tips og tilpasse 😉 jeg trur neppe at jeg hadde klart dette ekstreme, men det inspirerer i hvert fall meg 🏃 TAKK

Fargen pĂ„ skoa er viktig 😳

(kjĂŠresten min erter meg stadig for at jeg er opptatt av farger, men jeg trur han liker at jeg er opphengt i det â˜ș) ❀

Jeg elsker dager som i dag, de er disse dagene jeg lever for â˜ș jeg hadde lyst til Ă„ trene. Spratt opp av sofaen, fikk pĂ„ meg treningstĂžy og lĂžp en halvtimes tid pĂ„ tredemĂžlla uten Ă„ ha negative tanker
. herlig 💕

litt styrketrening etterpĂ„ gikk ogsĂ„ lett unna 😉

I Holmestrand fĂ„r vi virkelig flotte medaljer.                 Og pĂ„ dager som i dag gleder jeg meg bare til neste lĂžp og medalje 🏃 rett etter pĂ„ske.                                      Flott lĂžype, 4 runder og litt til 🏃
Jeg var spent pĂ„ lĂžypa i Bergen, nĂ„r vi lĂžp der, det er jo litt bakker i den byen 😳 motbakker opp til Fjellvegen, men lĂžypa passet meg perfekt. Variert, krevende og ikke kjedelig 🏃 en runde. 
Kystleden er veldig annerledes enn de andre vi har lþpt. Kystleden, lite bilveg og heller turveg langs kysten fra Horten til Tþnsberg 🏃 anbefales 😉

Steinsland bygdemaraton mĂ„ oppleves 🏃

Koselig, lite, “privat lĂžp” som alle kan vĂŠre med pĂ„. Deilig blĂžtkake i mĂ„l (og god servering fra traktorer undervegs). Det fineste er kanskje bare det at vi er hjemme pĂ„ gĂ„rden til en skikkelig “maratonmann”, han er vel kanskje en av de som har lĂžpt flest maraton i Norge đŸ€”

Dette lĂžpet var utrolig stemningsfullt, og ekstra fint Ă„ delta pĂ„ fordi jeg lĂžp sammen med yngste barnebarn 💕 5 km
Likevel, jeg er mest stolt av disse to (over og under).     6 timer er en prestasjon og jeg elsker det 💕 aller mest fordi her teller ikke tempoet noen rolle for meg (i hvert fall nesten ikke, hihi) ❀

 

Dagens skryte medaljer gir tru pĂ„ at det blir flere i fremtiden 🏃 planene er at nĂ„r pensjonistalderen kommer sĂ„ kan jeg sette meg i bilen min og kjĂžre rundt og delta pĂ„ lĂžp jeg ikke har lĂžpt fĂžr 🏃 mĂ„ bare spare penger og kjĂžpe meg en bil jeg kan sove baki 😘

DrĂžmmer er viktig, hvis ikke dĂžr vi inni oss

💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛

2 kommentarer
    1. Ja hva er vel livet uten drÞmmer og planer. Som regel er jeg alt for ambisiÞs nÄr det gjelder hva jeg skal rekke i en sesong. Om det er sommer eller vinter sÄ har jeg alltid et par ting jeg ikke har rukket Ä gjennomfÞre.

      1. Godt Ă„ hĂžre at vi er flere som ikke rekker alt vi planlegger đŸ€Ł sĂ„nn skal det bare vĂŠre. Takk for kommentar 💛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg