Ikke godt å vite hvor vi havner hver dag 🙈

Koselig frokostbesøk i morges 💛

Passet godt på før han fløy av gårde med maten, en bit av gangen 💛

Dagens skitur skulle gå til Sørbekkseter (fordi det stod på et skilt og jeg har aldri gått dit 🤣 det er vel en god grunn 😉)

Men plutselig dukket denne furua opp og jeg ble hodestups forelsket 💛💛💛

Furua måtte studeres og koses med 💕

Men vi skulle jo videre……..

En grå dag med mye tett snøvær ❄️❄️❄️

Men akkurat som i går, så fant vi sola på himmelen innimellom 💛💛💛

Flotte skiløyper i dag og nydelig skiføre 💛

Men Sørbekkseter fant vi aldri 😳 hihi.   Ganske moro å gå på nye steder, men her er det nesten ingen skilt undervegs. Det er vel lagt opp til at man skal gå på nett og følge med hvor løypene går.

Jeg HATER telefonbruk på tur (med unntak av å ta bilder)….så da bare går vi.

Løypa delte seg 😳 spurte en mann, og han pekte hvor vi skulle gå. Det skulle være 6 km fra et sted det faktisk var et skilt.      Vi gikk og gikk og gikk, opp og ned, bratte bakker og slake bakker. Jeg elsket terrenget 💛 og plutselig var vi på veg ned et bratt sted hvor vi måtte krysse bilveg flere ganger (eneste gangen på turen at vi et kort sekund vurderte å snu)…..

Kosær vårs på tur 💕

Vi snudde selvfølgelig ikke.

Men så delte løypa seg igjen, og her var det ingen å spørre 😘 vi fulgte magefølelsen og gikk langs et vann 💙

Fortsatt ved godt mot, selv om setra ALDRI dukka opp. Etter langt om lenge møtte vi en hyggelig kar vi kunne spørre. Han smilte (lo litt) og lurte på om det var viktig å komme til setra. For vi hadde tatt feil veg ved forrige kryss 🙃 han sa det var mye finere å gå videre og mot Surtind, om vi ville ha oss en langtur (akkurat som om vi ikke var på langtur allerede 🤣).

Vel, jeg er positiv, så vi gikk videre. Møtte flere folk og ble forklart at vi kunne ta til høyre etter hvert og komme tilbake den vegen. Jippi, vi slapp å gå samme veg tilbake 💛 det var en herlig lykkefølelse 💛

Innimellom ble det virkelig påskestemning

Vi fant neste kryss, droppet Surtind i dag, og gikk “hjemover” på ukjente trakter. Og jeg ble litt snytt….for plutselig kom vi inn på løypa fra tidligere på dagen. Litt raskere enn jeg forventer. Dere skjønner vel at jeg, som elsker å være ute, følte meg litt lurt da 😉

Her dukket det opp noen grantrær som noen har plantet (lik de vi har på hytta i Tuddal). Skal lure på om min far har vært på ferde her også 💛😉💛

Det ble drøye to mil i dag. Jeg storkoser meg og blir litt bedre kjent for hver dag som går. Og her er det mange fine løyper å oppdage. Gleder meg til dagene som kommer 💛 kveldene går med til kos, hygge, prat og quiz med hyttenabo 💛

💛🐰💛 Vi har det perfekt 💛🐰💛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg