Jobb, jobb, jobb…. ☺️

 

Noen ganger, noen få perioder i året må jeg jobbe nesten døgnet rundt…..i hvert fall føles det sånn 😳 jeg er imponert over hvordan folk klarer å legge inn trening også, i slike perioder ☺️

Men jeg trøster meg med at jeg går en del på jobb, og at det denne perioden ikke varer så lenge 💕

Nå er vi i gang med det vi kaller utviklingssamtaler, hvor vi snakker med elever og foreldre om utviklingen det siste halvåret og hva barna kan jobbe videre med. Jeg bruker en drøy time på å skrive/forberede hver samtale, og i dag rakk jeg å gjøre klart til 4 samtaler som jeg skal ha til uka. Totalt sett har jeg 26 samtaler foran meg de neste ukene før påske.

Jeg gleder meg til å møte alle sammen 🌺 det er så utrolig flott å få lov til å være med og bidra til å gi barn en god, trygg og fin skolegang ❤️

Men akkurat nå, er det fredag kveld og jeg skal slappe av med “the Voice” ❤️❤️❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg