På villspor i fjellheimen 😳

Lavskrika kommer der det er mat. Koselig!

I natt har det snødd og snødd og snødd litt til…..så da ble skispora borte, men det skremmer ikke oss fra å gå på skitur 😉

Og jeg blir fyllt av takknemlighet over den vakre, hvite naturen ❄️💙❄️

Skulle tru det har kommet nok snø, men nei da….det kommer mer ❄️❄️💙❄️❄️

💙❄️💙 Sopp med lue ❄️💙❄️

Kjerringa klaga litt, men vi sa at ho får stå litt til 💕

Ehhhhh, det var litt tåkete i dag og ikke skispor ❄️💙❄️ men nydelig ute likevel.

Jeg tenkte at hvis vi går oss bort noen gang pga tåka, så måtte det bli i dag 😘

Heldige oss møtte løype maskinen, vi snudde og gikk etter den.

Nydelig skiføre.

Nydelig temperatur.

Nydelig å være ute.

Møtte på noen herlige unger….de gikk på ski for å få “merker”. Hadde fått bronse, og snart sølv. Og gutten fortalte at han hadde gått lysløypa, til og med brattbakken!!!

Han prata i veg som en foss 💙❄️💙

To som elsker å gå på tur 💕

Se hvordan furua brer seg utover, beskytter noe 💙❄️💙

Vi gikk og gikk og gikk….Muggedalsrunda 💙 så møtte vi løype maskinen, ehhhhh, hvorfor møtte vi den, den var jo egentlig foran oss 😳 han stoppa, ville gjerne slå av en prat….og lo godt da vi sa vi var på veg til Reset. Da hadde vi gått feil, alt for langt 😳 jeg klaga min nød til “sjåføren av løype maskinen”, at han hadde lurt oss 🤣 han sa at det gikk greit å få skylda for slikt 🤣 nå kunne vi velge å gå en runde på 8 km og komme tilbake hit, og/eller snu og velge andre veger (flere muligheter) 😘

Vi snudde,

ante ikke hvor vi var (selv om sjåføren hadde vist oss det fint på skisporet.no)…..

Naturen begeistret oss videre og vi bare gikk, spurte folk vi møtte,

og ble bittelitt klokere 🤣

Jeg følte meg nesten som en durasellkanin, bare gikk og gikk og gikk uten å kjenne på at det var langt eller slitsomt. Herlig 🐰

Godt med gode skispor for jeg så svært lite. Og her har det jo til og med begynt å vokse trær opp av hodet mitt. Har jeg vært for mye ute i skogen 🤣

Et forfriskende snøbad gjorde godt….

Før det var middag (lammelår)

foran peisovnen 💙🐰💙

 

Sånn omtrent her gikk vi 💙❄️💙

og vi kom jo hjem til slutt, selv om vi ikke visste hvor vi var hele tiden 💙🙃💙

Nå har gubben satt en “grille” i hodet mitt. Klarer vi å slå 26,6 km senere denne påska

😘💙💙💙❄️❄️❄️💙💙💙😘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg