Restitusjonstrening ☺️

Kroppen er ikke helt på topp enda, men jeg kan jo ikke sitte stille og vente på at den er helt klar heller 😘 fant et fint program på en DVD jeg har. Litt tempo, litt rolig, knebøy og diverse……perfekt for støl muskulatur….det gjorde utrolig godt ☺️

Etterpå beundret jeg denne flaggspett en (trur han bor i en av fuglekassene mine). Det er gøy med fugler og dyreliv i hagen 💛

Formen er virkelig på vei opp, så i morgen håper jeg på en tur i skogen.

Strever en del med munn, gane og hals….men det gir seg nok snart. Tørr og slimete på samme tid (har hatt det slik et par måneder, men får sjekket det hos legen om en uke og håper det fikser seg av seg selv).

Før den tid skal livet nytes,

det er vår i lufta 💛💛💛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg