Snart halvmaraton 🏃🙈

Det er ikke ofte jeg gruer meg til et løp, men nå gjør jeg det 😱 hvorfor i alle verden er vi så “dumme” og melder oss på et løp så tidlig i sesongen 🥵 joda, det skal jeg fortelle…..da har vi nemlig noe å trene til hele vinteren 😳 skikkelig lurt 🤣

Utfordringen er bare at det er meldt kaldt og guffent 😥 og jeg liker ikke å fryse 🙃 sist gang fikk jeg kramper og kroppen ristet av kulde 😥

Men, men……dette er frivillig og jeg får snu tankene…..alt blir sikkert bedre denne gangen ☺️

Jeg er ikke så rask, men målet er jo bare å gjennomføre 🏃 og nå har jeg drøye 16 mil på ski denne påska så det er vel litt grunnlag i hvert fall 😘

Og i dag tok jeg en tur til skogs.

Rask gange, skikkelig motbakke og puls før jeg snudde og hadde ruslefart med fotografering på veg tilbake ❤️

Litt snø stoppet ikke meg…..

Men mye snø, is, vann og søle fikk meg til å snu 😉

Gikk ut på en pynt for å nyte utsikten over byen min 💛

Her hadde noen bygd en hytte også 💚

Hva skyldes disse svarte flekkene tru 🤔

Kongler og vann 💙💜💙

Og foten min på flott underlag av røtter…

Pustebakken…..puh!!!

Nå er blåveisene på full fart…. 💙💙💙

Flott veg å gå på…..

Ikke skjønner jeg at trærne klarer å gro her 🤔

Vakre planter som gledet flere enn meg i dag 💙💙💙

De er så vakre,

i blå-rosa-lilla-hvite nyanser 💙💜💙

Se på kunstverket som naturen har skapt her 💕

En liten bukett til min vakre datter, som jeg dro til etterpå ❤️

Jeg er nok ok i rute…..

håper været blir bedre enn yr melder.

Uansett, det blir bra 💛🏃💛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg