Snart sesongstart for løp 🏃

 

Om snaue 4 uker skal vi til Holmestrand og gjennomføre halvmaraton 🏃

det kommer alt for tidlig hvert år, men jeg gleder meg likevel……eller grugleder meg i hvert fall (er sannheten).

Jeg har 3 par løpesko som jeg bytter på, tenker at det er nok 🤔 løpeskoa må være litt større enn det jeg pleier å ha. Hvis ikke blir stortåneglen blå når jeg løper litt lengre distanser 🏃 jeg har ett par som er mindre, men de bruker jeg bare på jobb.

Sko er viktig 🏃 jeg har stor glede i å kjøpe nye løpesko og det inspirerer ☺️ men…..

løpte en bitte liten tur i dag, første tur ute… og det er alltid tungt etter å ha løpt inne på tredemølla, men nå er jeg i gang 🏃  trur jeg 🤣

Håper dette blir en fin løpesesong ❤️😘❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg