Teite tanker går seg til 😥

Fullmånen laget en nydelig avslutning på gårsdagen 💛🐰💛

Men jeg fikk ikke sove 😥 og når jeg ikke får sove så er hodet mitt skikkelig teit og fylles med all verdens tunge tanker……    alle de tankene som jeg er god på å skyve vekk hver dag, egentlig 😳 vel, vel, jeg fikk ikke gjort noe med det…bare lot tankene kverne rundt til jeg endelig sovnet utpå natta 😥

Våknet tidlig og har jo erfaring med det teite hodet mitt, så jeg stod opp og sa til meg selv “det går over” 💛

Frokost på hytta smaker alltid godt foran ovnen 💛 fenalår og moltesyltetøy 💛

Og kryssord i påsken hører med 🐰

Det beste for teite hoder er å komme seg ut, på ski i dag. 💛💛🐰💛💛

Først opp på Høgdefjell 💙 herlig skare med nysnø oppå ❄️❄️💙❄️❄️

Bak meg ser dere Vassfaret….

der plukket vi utrolig mye molter for noen år siden (nesten 20 kg)….. 💛

Ned fra Høgdefjell var det flott å kjøre på skaren, og vi fant løypa rundt Silkevassrunden ❄️💙❄️ lengre løype enn jeg trudde, og i dag som tidligere dager storkoste jeg meg og tenkte at dette er favorittløypa/runden min. Men i morgen dukker det nok opp en ny favoritt 🤣

Tilbake på hytta ble det lammekoteletter og potetmos 😘 deilig mat 💛

Humøret er bedre (kontroll på tankene igjen) og snøen laver ned utenfor hytteveggen.

Da blir det kryssord og kos 💛

2 kommentarer
    1. Trivelig å lese om steder hvor jeg har vært både på skitur og gåtur. Silkevassrunden gikk jeg på ski for et år siden og det ble en trugetur opp på Klypa. I sommer gikk vi på fottur på Høgdefjell og jeg har mange turer på toppene på begge sider av Vassfaret. I år er det hjemmepåske, for det er ikke så mye som med grisevær.

      1. Herlig, har du hytte her oppe eller er du fra traktene ☺️ koselig at du kjenner deg igjen uansett 💛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg