Kipe dager, blir til…..

Noen dager er skikkelig kipe….og jeg har hatt et par av de nå. Formen er elendig, munnen er tørr som Sahara, hjertet lever sitt eget liv innimellom og humøret er på bånn…..

Men jeg har lært at når det meste er på bånn, så kan det bare bli bedre OG det er viktig å bare gjøre det man må gjøre 🤔 og det man liker å gjøre, egentlig 🙃

Jeg liker å være i skogen, i naturen 💚

Heldigvis var det bedriftsløp i dag….så jeg kom meg ut av huset og fikk trimma “liket” 😘

Skogen ER vakker…..den gir energi 💛

Ei gammal rot måtte foreviges 🤎

Og jamman, liljekonvalene har knopper 💚

 

Etter løpet var det maraton quiz, som jeg var bedt med på. Jeg trenger å bli dratt ut på sosiale ting (er ikke god på å ta initiativ selv). Vi storkoste oss selv om vi ikke vant, flott quiz med god variasjon.

Humøret steg og jeg gleder meg til morgendagens tur til Blåfjell (bursdagsgave fra sønn og yngste barnebarn) ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg