Bedriftsidrettens adventskalender 🌟

Jeg føler at jeg har vært litt lat denne høsten….ble syk i høstferien og har liksom ikke kommet igang igjen 😳 så da bedriftsidretten fristet med en aktiv adventskalender bestemte jeg meg for å bli med. 10 aktiviteter i adventstida (akkurat som om den ikke er hektisk nok fra før 🤣) men det er jo det som er hele poenget….lett å ha mange unnskyldninger, men nå MÅ jeg jo ut 🏃‍♀️ jeg trenger slike små “dytt” 🌟🌟

Våknet til nydelig vær i morges (det fine på denne årstiden er at dagen lysner sent og jeg kan våkne med sola 😂)

Fikk meg en flott rusletur før frokost…. minus 19,4 og blikk stille…..stemningsfullt

God morgen sola mi 💛💛💛

Og her ligger løypene allerede nykjørte, klare for meg og alle andre som vil ut på ski i dag ❄️❄️❄️⛷️❄️❄️❄️

Litt motbakke før jeg gikk inn på hytta og koste meg med frokost ved peisen 🔥

Så var det på tide med dagens økt, som skal registreres inn på adventskalenderen ❄️❄️💙💙❄️❄️

Jeg er på tur, har god tid, det er ikke all trening som trenger å være med høyt tempo. Mitt mål er å vedlikeholde den formen jeg har….ikke bli stiv og lat, bare kunne nyte aktivt friluftsliv 💚💚💚

Bloggen min heter furua….og det har sin grunn. Furuer er flotte 🤎🤎🤎

Denne furua har fått seg et lynnedslag, men står rank og rett likevel 💚🤎💚

Sol som leker seg gjennom trærne 💛🌟💛

Furua står så fint fortsatt, selv om den er død…. Jeg tenkte på et dame, Åse, som levde for lenge siden….da jeg var liten. Ho var det flotteste jeg visste….ho jobbet i skogen der vi bodde…hadde et værbitt ansikt med snille øyne. Jeg husker tenkte at hvis jeg ble som henne så ville jeg være heldig 💕 litt som denne furua, like flott fortsatt, selv om den er gammel og grå 🤎

Denne lille furua i forgrunn her “fortalte meg” at han skal bli krokete og fin så jeg kan ta bilde av han når jeg blir gammel 🤣

💛💛💛 Stemningsfullt 💛💛💛

Trær som er hvitrimet skinner som sølv 🌟

Her er jeg rett ved Måsafjell og har gått i nypreppa skispor nesten hele tiden 💙💙

Måsafjell. Jeg gikk ikke på toppen selv om jeg så at andre hadde vært der ❄️❄️💙❄️

❄️❄️❄️❄️❄️ SØLV ❄️❄️❄️❄️❄️

Bonsnos i det fjerne 💙

Gaustakne i det fjerne 💙

Dagen ble for det meste i preppa løyper, men et lite stykke inni skogen var det tråkket på gamlemåten 💙

litt koselig, slik det var da jeg var liten 💙

Og vipps, så var dagens økt over og jeg kunne nyte ettermiddagen ved peisen 🔥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg