Blomstersafari 🌸

Det er ikke så lett å dra på dyresafari i de norske skoger lenger. Før møtte jeg stadig på ville dyr, nå er det mer sjelden, dessverre 🙃 men da går det fint å “plukke” blomster med kamera 💛

Hestehoven er jo egentlig veldig vakker der den lyser opp enhver grøftekant 💛 må bare ikke plukkes for da lukker den seg 🌼

Hvitveisen er på full marsj nå….snart hvite tepper over alt….jeg gleder meg 🤍🤍🤍

Se for et vakkert skaperverk 🤍💛🤍

💚💚🤎🤎  Steinbedplanter 🤎🤎💚💚

Natt og dag…..ville,små stemor 💜

Usikker på navnet, men de lyste fint opp

Ingen frosker her 🐸

Jeg koste meg på en skogsbilvei i dag….. på gamle trakter hvor jeg vokste opp 😘

Blåveisen begynner å bli avblomstret allerede, noen steder 💙 men den lyser fortsatt vakkert opp 💙

Jeg har lovet meg selv flere natur-opplevelser denne sesongen….mindre stolpejakt og andre manier 🤣 så gjenstår det å se hva jeg får til 🤔

De badet seg i sola…så ut til å storkose seg

🤍🤍💙💙  Til deg, fra meg   💙💙🤍🤍

💙🤍💙

Tysbasten duftet himmelsk 💜 bare synd at jeg ikke kan dele det med dere 🩷

🩷💜🩷 Tysbast…..

Ingen frosker, bare egg 😳

Godt kamuflert fant jeg en bitteliten fugl inni her 💕

Pleier å gå til denne hytta, kose meg litt og snu tilbake……

Satt og storkoste meg i sola 💛 tenkte på hvor heldig jeg er som har muligheten til dette 💛 tenkte også at her vil jeg overnatte en gang i løpet av sesongen 💛  i telt 💛

Dere ser vel hjertesteinen

og vannets vakre fjærmønster 🩷🤍

Egentlig en “kjedelig” liten sukkertopp…

Blid og fornøyd, som alltid 😘 det ble drøye 5 kilometers tur….helt greit!

Skulle bare innom og se til de små, før jeg skulle levere bilen på verkstedet i kveld. Service og litt til ☺️

Det var bare det at den hvite sauen her skal føde….ho var veldig rastløs og klaget fælt. Reiste seg opp, gikk litt, la seg ned, reiste seg opp osv. Vi var sikre på at snart, veldig snart ville det komme lam 🐑

Jeg var der i drøye to timer, men nei da…. det varte og det rakk…..mørket kom, jeg skulle kjøre ut bilen min…og MÅTTE dra,, det var ikke lett. Lammene kommer nok i natt, sukk 🙃🐑🙃

Lillepus passet godt på 💛

Til slutt fikk jeg levert bilen, og jeg fikk meg en rask 5 km tur hjem til senga og en god natts søvn 😴    God natt    💛🐑💛

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg