Herlig lørdagstur ❤️ på ski ⛷️

Etter en laaaaaang arbeidsuke (er det ikke rart hvordan noen uker føles lengre enn andre) var det deilig å komme seg ut på ski ⛷️ gubben forsvant etter 10 meter for han skal alltid trene….og jeg kunne gå i mitt eget tempo og kose meg.

Jeg var redd at det var for hardt, men det gikk veldig fint. Og halvvegs, der jeg snudde, møtte jeg på dattera mi og vi tok følge tilbake 💕

Det var en grå dag med lett, bittelitt snøvær. Jeg storkoste meg ⛷️

Etter en uke med bare innetrening var det godt å komme seg ut….og nå er jeg godt fornøyd og skal kose meg med skiskyting på tv.

Gubben har funnet sin plass i sofaen etter at vi hadde restemiddag…fra taco’n i går.  Vi er gode på å spise rester og kaste lite mat, ganske fornøyd med det 😘

God lørdags kveld folkens ❤️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg