Hjemmetrening đŸ€žâ€â™€ïž

Jeg vet ikke hvordan andre har det
..men da jeg kom hjem fra jobb i dag (kl 16.10), sĂ„ var det fortsatt lyst og fint ute 💛 og jeg tenkte at “nĂ„ skal jeg bare jobbe bittelitt og sĂ„ ta meg en lang gĂ„tur ute” â˜ș det er bare det at jobbe bittelitt ble, som vanlig, lengre enn jeg tenkte. Var ferdig kl 18.15 😳 sukk đŸ€Ł

da var det mĂžrkt og jeg hadde ikke lyst til Ă„ gĂ„ ut lenger
. đŸ€”đŸ˜˜ bestemte meg raskt for innetrening og fant frem en gammel dvd â˜ș fin trening (og jeg valgte den enkleste pĂ„ 35 minutter i dag) đŸ€žâ€â™€ïž

sĂ„ blir det 50 minutter neste gang đŸ˜łđŸ€Ł

Det rare er at jeg er ikke like myk, spenstig og sprek som da jeg kjĂžpte disse dvd’ene đŸ€” og balansen er elendig nĂ„ đŸ˜Ș

jeg husker veldig godt at jeg formante min mor om Ä trene balanse da hun var i 60-Ärene (slik jeg er nÄ)
..og nÄ tenker jeg at det er min tur, jeg mÄ skjerpe meg.

Allsidig trening er mĂ„let fremover đŸ€žâ€â™€ïž

2 kommentarer
    1. Jeg synes det er greit Ä fÄ unna turer nÄ som det har begynt Ä bli litt lyst pÄ ettermiddagen igjen. Men setter man seg ned etter jobb med middag og annet, da er det fryktelig seigt Ä komme igang igjen med noe annet etterpÄ.

      1. Sukk ja. MĂ„ nok ta med litt ekstra mat pĂ„ jobb, sĂ„ kan jeg gĂ„ ut rett etter jobben đŸš¶â€â™€ïž

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg