Kongler i bål 🔥

Hjelp!!! Jeg hadde glemt å ta med litt opptenningsved hjemmefra 😳 men det er jo bare en dum og rar vane jeg har lagt meg til 🙈 det er jo bare å finne litt tørr småkvist og være bittelitt tålmodig i starten….så blir det alltid bål 🔥

Kjekt å ha med gubben som sager, kløyver og skaffer ved. Det var nok av vindfall å ta av der vi var i dag ❤️

Bålet varmet godt og vi koste oss med å legge kongler i bålet ❤️

Konglene lager flott, glødende kunstverk

Vi kan sitte lenge i ro, bare studere de ulike motivene som dannes i bålet ❤️🔥❤️

Min far bygde denne gapahuken for ca 25 år siden, og den står fortsatt ❤️❤️❤️

Noen hadde tråkket sti for oss, så det var ganske lett å gå ☺️

Gubben og gamla 💕

Det er jo morsdag i dag 💕

Vi feiret både morsdag og fastelaven på fredag, med sønn og datter ❤️❤️

og jeg var heldig som fikk nydelige tulipaner og flaxlodd ❤️❤️

Jeg snakket om dette med elevene mine på fredag. Hvor viktig det er å gi bort en klem og gode handlinger i stedet for noe som koster penger. Og likevel ønsket jeg meg tulipaner og flaxlodd, sukk 🙈🤣    ikke gjør som jeg gjør, men som jeg sier 😘

Søndagskvelden går med til sport på tv   og litt jobbing 🌺

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg