Lillehammer 🦋🤎🦋

Jeg skjønner at jeg skiller meg litt ut fra andre folk….jeg trenger ikke masse comfort og greier. Det er som Olav sier, bare det er rent og ting funker så er det bra. Jeg kunne like godt fortsatt å sove i bilen

MEN

jeg gledet meg til hotellfrokost i dag morges. DET er deilig 💕

Egg og tomatbønner på ferskt brød ❤️

Vi måtte jo ut og se litt av byen….

Birkebeineren går igjen i hele byen….

Blomster og vann, jeg elsker det 💞

Stakkars, han strevde med å komme inn,

så jeg hjalp litt til 😂

Strandpromenaden langs Mjøsa er flott….

OG interessant når vegen står under vann 😂 her måtte vi kravler opp på hovedveien et stykke før vi kunne fortsette……

Nå kribler det skikkelig….

bærsesongen er i gang 💞

Detaljene når man er ute og går, er mange. Det handler bare om å bruke øynene 😳

Olav har lovet å kjøpe en slik til meg når han finner den til salgs 🦋🤎🦋

Fin pynt over en butikk 💚

Og her “landet” vi etter å ha lagt igjen en del kroner i byens butikker 😘😁

Koser oss med å se på folk, og være i “kommentarboksen”….. 😂😂

Vi nyter et avslappet byliv på en pub. Trenger ikke være alkohol, alt man drikker ❤️

Jeg er nok mer rastløs likevel, mer enn vanlig. Skulle gjerne gått mer (blir nok bare litt over 20000 i dag),

jeg “logger av” og roer selvsagt ned 😜 vi skal snart kose oss og nyte pizza og avslutte denne delen av ferien her i Lillehammer.

Nye eventyr ligger foran meg /oss 💞

følg med 🦋🦋🦋

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg