Tåkedag på Korgfjellet 🤎🦋🤎

Etter å ha sovet veeeeeldig lenge så koste vi oss med frokost og planla ferien videre. Tåka lå tjukk på utsiden 🌫️

Vi blir her en natt til før vi kjører villmarksvegen ned til Majavatn og videre til Namsos i morgen 💚💛💚

Vi orker ikke være inne bare pga tåke og småregn, så vi kledde oss for tur.

Startet her, trygt med gruslagt veg i tåka.

Vegen gikk over til fin sti….

Jeg trudde denne var levende,

men fin likevel 🤎

Søstra mi har en hage som bugner av blomster…..men jammen er det fint her også 💕

💚 Dette er terreng jeg elsker 💚

Kort eller lang løype 🤔

lang selvfølgelig 🤎🦋🤎

Naturens underverk 💛 kunstner: ukjent

Jeg kysser ikke hvem som helst 🙊

Alle som kjenner meg vet at her er jeg i mitt paradis 🤎💛🤎

Et enslig tre som BARE ville stå akkurat her

Koselig med sauer over alt 🐑

Titt teit……jeg vil gjerne ha et kyss 😂

Høyeste punkt på turen 🤎
Gubben og gamla fant ly for vinden 😉

Skal de ALDRI bli modne, sukk💛🧡💛

Se hvordan røttene former seg langs fjellet

“Ehhhhh, jeg vil lage en snurr på stammen min”, sa bjørka 🤍🤍🤍

🧡💛 Naturens vakreste blomst i dag 💛🧡

Når jeg så disse, så tenkte jeg at sånn ser jeg ofte ut på håret i denne ferien 😂

Fin, rødmerket sti hele vegen.

Trygt å la gubben gå foran også 😁

Tåka kom og lettet litt innimellom 🦋

Herlig sti å gå 🤎🦋🤎

Her bor vi. Korgfjellet fjellstue.

Anbefales på det varmeste 💛🤎💛

Bare se hvor fornøyd jeg er, dagen/turen var flott 💚
Med hjerte i naturen. Symbolet på kjærligheten 💛

Kvelden avsluttes nå med fotball på TV i “fellesstua” her ⚽

Heia Odd, laget i hjertet mitt ⚽

2 kommentarer
    1. Jeg hadde jo kyssa den frosken, men du har jo en prins allerede …overnattet aldri på Korgfjellet, men spiste middag der, tror jeg. Håper dere er heldig med været på Villmarksveien, som jeg synes var flott. . Da var det snø nær veien. God tur uansett

      1. Ja, jeg burde jo kyssa’n, sukk 😁
        Å ja, da har du vært her. Og du snakket jo om at villmarksvegen er fin. Håper vi får ok vær i morgen. Ser ut til at det blir sol i Namsos.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg