Utholdenhetstrening kanskje 🤔

Når jeg ankom lysløypa i dag, etter jobb, så kjørte løypemaskinen rett foran meg og jeg gledet meg til å ta noen runder ⛷️

❄️❄️ Minus 11 var helt greit ❄️❄️

Månen er smal i dag 🌙

gleder meg til den blir full 🌕

Jeg er storfornøyd med dagens innsats,

hadde som mål å gå lenger enn vanlig (3 runder), så ble det 6 runder og litt til for jeg måtte jo ha et rundt tall (2 mil), det har yngste barnebarnet mitt lært meg 🤣

Jeg kjente på at kroppen virkelig var fornøyd i dag, ikke antydning til sliten, kunne gått det dobbelte….. 🤣

tenker at dette var ukens bidrag til utholdenhetstrening ❤️😘❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg