Bøstad og Hovsund 💙🤍💙

En god start på dagen var å ha mål og komme seg opp på toppen der. Det kunne vel ikke være så krevende 😂

Hadde sovet på Torvdalshalsen rasteplass.

En god start, grusveg 🚶‍♀️ kanskje den går helt opp, haha 😂

Firhjulingsveg er også ok, tenkte jeg 😘

Nå var jeg over på sti, men nydelig å gå.

Begynte å få litt puls, det liker jeg 💕

Det var nydelig å gå her, endelig…..

Ikke skummelt, fint underlag (med noen få unntak av litt løs stein). Perfekt 💚

Jaha, så var jeg på toppen 🦋

Som det ofte er så gikk jeg oppover, trudde jeg var på toppen….men nei, litt til og litt til. Det var slik 3 – 4 ganger, men DA var jeg oppe 🦋

Nydelig utsikt uten å gå veldig langt eller skummel løype. Hjemme er dette et fjell, her er det en liten hause/kolle 😁

Den svarte prikken på bildet er en av mine “kjære” følgesvenner i dag 🥵

Nydelig platå og rusle rundt på, koste meg en drøy time. Måtte gå hele tiden pga “følgesvenner” mine (fluer), men det var jo bra…..jeg kan jo bli lat av å sitte stille 😘

Det er bratt her også, bare ikke skummelt bratt 😁

Dette var det luftigste partiet jeg beveget meg i 💛

Ganske smart å lage seg ei vifte for å holde fluene unna. Jeg marsjerte bortover “vidda” og løftet kvisten i takt. Det var sikkert et artig syn 🚶‍♀️Ikke helt fornøyd, som dere ser 😱 neste gang skal jeg ha med en sherpa som kan gå med vifte og holde de ti tusen millioner fluene borte (jeg overdriver litt 😂)

Åååååå, nå nærmer det seg bærsesong 🧡

Ja, laaaaaangt bortover her ruslet jeg. Stort sett på sti med ett lite unntak 😁

Jeg måtte jo ned igjen, og jeg koste meg da også…..jeg ække no pyse, NEI 😲

Terrenget var bratt, men lett å gå 💚

Ikke så lett å se 🙈 men ei “rype” rett foran meg 🧡

Derfra dro jeg til Hovsund og Hovsund fyr

Moloen strakte seg helt ut til fyret, lett å komme ut dit……

Er det dette de kaller skulpturlandskap 🤔

Disse blomstene har jeg aldri sett før 💙

Hvalskjelett fra en hval som døde her for noen år siden 😪💙

Det skumleste på dagens tur var å gå i stige 😂🙈 det klarte jeg fint haha 😲🙈

Hvite blåklokker øverst

og

engsnelle nederst (smelleblomst kalte jeg de da jeg var liten for de lager et smell om man gjør det på riktig måte) ❤️

På havets bunn 💙

Det var dagens opplevelser, nesten….

Jeg koste meg ved fyret i flere timer, fikk besøk av en mink (som ikke ville på film) og storkoste meg. Jeg er god på å slappe av når jeg vil 💕

Jeg kjenner at jeg lever, bruker sansene, nyter det som nytes kan, beveger meg og fyller dagen med gode ting ❤️❤️❤️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg