Naturens treningsarena ❄️💙❄️

Jeg visste jo (som alle andre) at dagen i dag skulle starte med snømåking ❄️💙❄️ lett å stå opp da (jeg gleder meg alltid til å måke snø,det er god trening og blir så synlig fint etterpå) ❄️💙❄️

Det var rundt 30 cm lett og fin snø ❄️

men jeg ble litt bekymra for om jeg ville rekke jobben 😳 måtte prioritere å få bilen ut, og ta resten etter jobb ❄️💙❄️

kom 5 nye cm mens jeg måka 🤣

Det blåste og snødde mens jeg holdt på, så jeg ble nesten en snømann ☃️ 
En annerledes og herlig kjøretur til jobb, trur jeg nesten brøyta vegen fra huset mitt og bort til hovedveien 🤣 og der var det brøyta, men en stund siden så det var skikkelig sporete 😳 kjørte vel i 45, men kom meg på jobb og “tok fart” bortover parkeringsplassen for at det skulle bli plass til flere. Bestemte meg for at jeg kunne jo bare grave frem bilen når jeg skulle hjem. Heldigvis trengte jeg ikke det 💙 Jeg kom på jobb og var forresten i perlehumør, nydelig dag, herlig kaos…. MEN opplevde at jeg var alene om å tenke at dette var beste dag på lenge 😘 skjønner ikke helt det ☺️

Wow, her var det brøyta fint når jeg kom hjem ❤️ jeg måtte parkere i gata….for det var lite tegn til jobben jeg hadde gjort tidligere i dag morges 💙💙❄️💙💙

Brøytekanten her gikk meg nesten til knea med tettpakka snø ❄️❄️💙❄️❄️

Moro at til og med døra hadde snø oppover seg ❄️❄️❄️

Veden min ligger “tørt” og fint innerst i carporten 🙂 sa jeg tørr 🤔🤣 full av snø faktisk, men tørr likevel ❄️❄️💙❄️❄️

Det tok meg drøye 2,5 timer og så var gårdsplassen representabel 💙 tenk på den fantastiske treningen det er 💙💪💙 og jeg hadde jo drøye halvannen time fra morgenen av også 🙂

Her har jeg nå fått meg en “akebakke” på veg inn i hagen 🤣 egentlig er det helt flatt

Koselig med snø som legger seg på vindussprossene ❄️

Ja, det er jo litt snø som kom ❄️❄️❄️❄️

❄️❄️💙❄️❄️
Dagen valgte å avslutte rødmende 💕

Godt med varme fra peisovnen etter en fantastisk flott dag med god trening ❤️

Og i kveld er det å gå til klubb og nyte samvær med gode “gamle” venninner fra skoletiden ❤️❤️❤️❤️❤️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg