Power walk đŸš¶â€â™€ïž

Sur, gammal kjerringa
..dytta meg selv ut pĂ„ rask spasertur rundt Hyni (det er en runde som jeg egentlig liker Ă„ gĂ„ og her er det ingen snarveier hjem)
. 

Allerede etter 10 minutter kjente jeg pĂ„ den gode fĂžlelsen av Ă„ vĂŠre i aktivitet đŸš¶â€â™€ïž all surhet var forduftet ❀

Denne flotte alleen gÄr opp mot Fossum hovedgÄrd som er LÞvenskiolds residens.

💚💚💚 Soppansamling 💚💚💚

Fossum HovedgĂ„rd. Jeg husker jeg syntes den var sĂ„ flott, for mange Ă„r siden (mest pĂ„ utsiden)
.men sĂ„ fant jeg ut at det var fargen jeg likte. SĂ„ da beiset vi villaen jeg bodde i, rosa
og jeg var storfornĂžyd 💕

Farger er faktisk ganske viktig for meg, jeg mĂ„ innrĂžmme det. Det pĂ„virker humĂžret mitt mye mer enn jeg visste fĂžr
.nĂ„ bruker jeg fargene ofte bevisst for Ă„ bli i godt humĂžr â€ïžđŸ’™đŸ’šđŸ’œđŸ’›đŸ§ĄđŸ€đŸ€ŽđŸ–€đŸ’—

Bare se, blid som ei sol đŸ€Ł og i “ny” refleksjakke fĂ„tt av sĂžstra mi til 60-Ă„rsdagen 💕 jeg ble godt sett da skumringen kom etter hvert đŸ–€đŸ€đŸ–€

Synd jeg ikke fikk treffe pĂ„ han som har arbeidet her (beveren). Jeg elsker nemlig Ă„ studere beveren nĂ„r han jobber. Gjorde mye av det nĂ„r jeg var barn 💜💜💜

Godt fornĂžyd med dagens Ăžkt. Kjenner det litt i hofta, men det gĂ„r helt fint â€ïžđŸš¶â€â™€ïžâ€ïž

Egentlig er det eldste barnebarnet som fikk meg ut i dag, han burde vĂŠrt PT. Kanskje han blir det en gang, han er bare 15 Ă„r nĂ„. Men han er god pĂ„ Ă„ lytte, motivere, stille krav uten at jeg fĂžler det som negativt. Vi hadde egentlig bare en kort prat pĂ„ bussholdeplassen i dag
.og jeg fant motivasjonen til Ă„ dytte med selv ut av dĂžra â€ïžâ€ïžâ€ïžđŸš¶â€â™€ïžâ€ïžâ€ïžâ€ïž

I forrige uke kjĂžpte jeg meg “daybed”
. en herlig sofa det er godt Ă„ krype opp i nĂ„r jeg har god samvittighet 💛💛💛 og da blir resten av kvelden der
.med ulike strikkeprosjekter. Jeg har sjelden mer enn ett prosjekt pĂ„ gang av gangen, men nĂ„ er det FEM 😳 HJELP đŸ€Ł jeg bare hjelper dattera litt, sĂ„ hun fĂ„r unna noe av det som ligger hos henne ❀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg