Sauer er koselige dyr 🐑🐏

Sauer er fine dyr, og disse kan jeg besĂžke nĂ„r jeg vil 💕
Noen av dem har lam i magen nĂ„ og vi gleder oss til lamminga om en drĂžy mĂ„ned 🐑🐏

Tidligere har de vĂŠrt ganske redde/sky, men nĂ„ kommer de bort og vil kose hver gang jeg kommer pĂ„ besĂžk 💕

Her er ett av lamma fra i fjor 🐑🐏

Lillepus har flyttet inn pĂ„ smĂ„bruket og koser seg

har en spesiell mĂ„te Ă„ vĂŠre pÄ  freser nĂ„r hun finner det for godt, og smĂ„biter nĂ„r vi har kost med henne (som en takk 😳)

Sofus begynner Ă„ bli gammel, liker Ă„ bli kost med
. men nĂ„r jeg drar sĂ„ hopper han pĂ„ meg, klorer og biter seg fast i benet mitt. Ikke god Ă„ bli klok pĂ„ 😘
I dag mĂ„tte tuppene ha vann og mat, og de hadde vĂŠrt flinke og lagt to egg 🐔
Og sĂ„ har vi Signe da â˜ș ho er veldig spesiell.                En gammel, litt sky og redd katt som vil ha kos
       men som ikke helt forstĂ„r hvordan det skal gjĂžres. 
Vi satt nede i stua i dag og ho bor i 2.etg. Men ho var nede tre ganger og sjekket om jeg var der fortsatt (sikkert litt oppgitt over hvor lenge jeg ble). Ho ville nok ha eieren sin for seg selv.

Jeg er glad i dyr, men det passer meg fint Ă„ ikke eie noen. Barna mine eier, steller og har ansvaret for dyrene og jeg kan bare nyte kosen
.lettvint 🐑🐔🐆 mĂ„ kanskje legge til at jeg har godt voksne barn som virkelig er gode pĂ„ Ă„ ta vare pĂ„ dyrene sine ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀

2 kommentarer
    1. Jeg har ogsÄ en gÄrd jeg kan komme og gÄ som jeg vil for Ä kose med bÄde sauer og kalver, kuer. Jeg storkoser meg og nÄ har jeg fÄtt vane og stikke innom hver onsdag etter jobb.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg