Trening før løp 🏃

Noen sier at man ikke skal trene rett før et løp. Jeg trur ikke det gjelder meg og mine løp. Jeg har som mål å gjennomføre. Men jeg vil gjerne også kjenne på at den jobben jeg gjør nesten hver dag, gir resultater ☺️

Mandager har jeg fast trening i kjelleren nå. 15 minutter løp på tredemølla…..

1200 step på stepmaskinen……. og

600 rotak på romaskinen.

Jeg svetter godt undervegs, så da tolker jeg det som en god økt ☺️

Etter trening i går var jeg først på kamp og så på yngste barnebarn spille fotball. Før jeg avsluttet kvelden med å se på eldste barnebarn spille fotballkamp                     + en nydelig kveldshimmel ❤️
❤️ Blir jo bare i godt humør av slikt ❤️

I dag har jeg jobbet mange timer ekstra, planlegging, nytt skoleår krever det.

Men et treningsavbrekk gjør godt. Motbakketrening i dag, og bedre tid enn sist gang….. JIPPI 🏃

Til lørdag skal jeg løpe 22 km i terreng og nå gleder jeg meg ☺️ det blir slitsomt og fint trur jeg. Tenker at frem til lørdag presser jeg meg ikke, men tar noen helt rolige turer ☺️ håper det er lurt 🫣

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg