Treningsmotivasjon đŸ’Ș

 

Vi ble sittende Ă„ skravle litt i sofaen etter middag i dag, hva er det som fĂ„r oss til Ă„ trene og holde kroppen i gang đŸ€”

Jeg tenker at det er mange svar pĂ„ det â˜ș

Jeg vant et opplegg med en personlig trener for en del Ă„r siden, og da fikk jeg en lekse. Jeg skulle lage meg en plakat med mine grunner for Ă„ trene, og “plakaten” min ser dere bilde av her.

♄ Glede

❀ Aktiv ferie

❀ Fysisk og psykisk velvĂŠre

Store ord, men de gjelder fortsatt. Gleden stĂ„r helt klart Ăžverst. Jeg Ăžnsker at kroppen liker en aktiv ferie 😘 og de fleste som har vĂŠrt pĂ„ ferie med meg vet at jeg gĂ„r MYE, mye mer enn normalt, uansett om det er byferie, badeferie eller naturferie đŸ„° jeg tar ikke taxi, jeg gĂ„r!!!

Vi er ganske smarte ogsĂ„. Vi melder oss alltid pĂ„ et lĂžp i april/mai, da mĂ„ vi holde kroppen i gang gjennom vinteren â˜ș

Vi motiverer hverandre, “skryter” av hva vi har gjort og vil ikke vĂŠre dĂ„rligere enn den andre. Det gjĂžr at vi kommer i gang de dagene vi kanskje egentlig kunne ha havnet pĂ„ sofaen i stedet for 😘

Vi blir motivert av Ă„ se naboer og andre som er ute og trener â˜ș vi kan bli motivert av litt nytt treningstĂžy og nye sko â˜ș av musikk og den gode fĂžlelsen etterpĂ„ nĂ„r vi kan ta en god dusj og roe ned resten av kvelden 😘 vĂ„ren er en fin tid nĂ„r veger og stier blir tĂžrre og fine Ă„ lĂžpe/gĂ„ pĂ„ 💚

Vi blir motivert av program pĂ„ TV med trening og treningsglede â˜ș og andre media som forteller om trening.

Jeg tror egentlig at det har med livsstil Ă„ gjĂžre, det sitter i hodet. Vi Ăžnsker sĂ„ sterkt, inni oss, Ă„ ha en kropp med energi og lyst til Ă„ vĂŠre i bevegelse bĂ„de i hverdagen og ferien. Og da ser vi hele tiden all motivasjonen rundt oss â˜ș

I dag gikk treningen lekende lett, vi var begge nede og trente i kjelleren og det er fint Ă„ trene sammen med noen đŸ„°

God mandags kveld ❀❀❀

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg