Treningssøndag ☺️

Det er ingen tvil om at jeg liker best å gå, og da helst ute i naturen. MEN jeg er ei skikkelig pyse og liker ikke glatta eller hardt skiføre 🙈 da er det tungt å være kreativ å finne ut hvordan jeg skal trene 🤔 januar og februar ♥er ofte sånn 😪

I dag skinner sola nydelig utenfor husveggen, men likevel lot jeg meg ikke friste til uteaktivitet 😳

Men heldigvis har jeg treningsapparater og mulighet for innetrening i kjelleren….

Det ble 30 minutter oppvarming på tredemølla, blanding av gå og løpe 🚶‍♀️🏃‍♀️

Jeg har en gammel cd-spiller med en perfekt cd inni, “laget” av min sønn da han var ca 18 år tror jeg. Han har samlet mange tempo-rytme-låter (som han sikker likte) og noen rolige mot slutten. Perfekt!

“Mammas trenings-cd” står det på den ❤️

Det fine er at jeg løper/går i takt med musikken når jeg er på tredemølla, og så trener jeg ulik styrke til roligere musikk.

Perfekt for meg som elsker musikk også,  da får jeg kost meg både med trening og musikk på samme tid ❤️

Og til slutt i dag avsluttet jeg med litt på denne ellipsemaskinen ❤️ ca 40 minutter styrke- og smidighetstrening i dag 💪😘

Jeg trenger å trene styrke og smidighet, det forfaller liksom litt jo eldre jeg blir dessverre. Men da er det jo bare å trene litt, det er jo en ting jeg kan gjøre noe med ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg