Ubalanse på Glomtinden 🙈

Her er dagens mål, Glomtinden 🦋

Ligger rett ovenfor Rørviktunnelen. Lettgått tur, står det i boka (og det stemmer faktisk) 💛

Det er jevn stigning hele vegen til jeg kommer til et platå, fine steinformasjon er undervegs (står det i boka). Så er det bratt opp til siste toppen 😲

Jeg tror dette er gamlevegen før tunnelen kom. Fint å gå 🚶‍♀️ litt insekter/klegg, men de vifter jeg bare vekk 🦟

Og denne følgesvennen ble med meg en god stund 🦋

Oj, her har autovernet falt ut 😲 lurer på om jeg skal melde fra til Statens vegvesen 🤔

Fin rasteplass der jeg skulle over på sti 🚶‍♀️

Ingen tvil om hvor stien var, det er fint 🧡

I dag var jeg skikkelig lur, jeg snudde meg flere ganger og spurte meg selv: “går det fint å gå ned igjen her” 🤔 svaret var “ja” 😁

Mye fint Steinsland skap å se. Ikke forstår jeg hvorfor dette treet (oppå steinen/fjellet der borte) skal vokse akkurat der 🤔 kunne blitt en bok av det “treet som ville stå for seg selv” eller “treet som ville ha bedre utsikt enn de andre” 😘

Som dere ser, nydelig å gå oppover her. Passe bratt og passe bredt 💛

Litt luftig noen partier, men nå snudde jeg meg ikke lenger. Jeg MÅTTE jo bort og se på utsikten 😱

Endelig, platået og utsikten før “klatringen” til toppen. Og den hadde jeg bestemt meg for å ikke ta 😂

Denne stien er for de tøffe, det er ikke jeg, sånn er det med den saken 😘 ganske deilig å bestemme sånt selv 😉

Nydelig utsikt mot Svolvær 💚

Vel, jeg hadde bestemt meg. MEN jeg hadde lyst til å gå opp også.

Tenkte lenge på det….

Men her skal jeg ned igjen (går jeg til topps blir det verre)….jeg gikk ikke til topps 😪

Jeg kan også sitte og dingle med beina 😂

Det er bittelitt skummelt da 😁

Og så skjer det IGJEN 🤬 jeg får plutselig følelsen av at dette ER skummelt og farlig. Hodet nyter, kroppen nyter IKKE 😡

skikkelig ubalanse et sted midt imellom 🥵

såpass ubalanse at kroppen kvittet seg med frokosten, raskt og effektivt. Da ble det litt mat til dyra da 🤮😂

Jeg skjønner ikke hva som skjer, det er jo nydelig her oppe. Det ser jo dere også, på bildene ❤️

Jeg måtte gå langt ned før kroppen roet seg og jeg kunne sitte og nyte med hele meg ❤️ endelig ❤️

Selvfølgelig hadde jeg sekk med energibar og drikke. Det smakte greit 🦋

Nå slapper Grete av, her er livet godt å leve 💕

Nydelig humle som går i ett med blomstene 💛🐝💛

Fint med geiterams når autovernet mangler ❤️ noe å holde seg i 😂

Fin tur ned igjen 💚

Hopsvatnet, nydelig temperatur og deilig med et bad og soling på stranda 💙

Jeg fikk vasket håret også, det var nydelig 💕

Kjørte så til “butikken min” i Svolvær, kjøpe litt mat, koste meg i sola på utsiden. Hilste så vidt på noen folk før jeg ble sittende fordypet i kart og turbøker.

Hva nå 🤔

Hvis kroppen er sliten (uten at jeg merker så mye til det annet enn at maten ikke vil være der), hva gjør jeg med det 🤔

Slapper av en dag eller to…..eller……

Jeg kjørte til der jeg startet dagen i dag, så opp på fjellet/fjellparti et jeg hadde gått og angret litt på at j6ikke hadde gått helt til topps 🙈 slappet av litt, snakket meg selv til fornuft (da jeg egentlig ville gå opp igjen) og dro sørover igjen.

Hadde funnet et par-tre steder til som jeg vil gå ❤️🤍❤️

Det skyet på, magisk hvordan lyset blir da

Nå har jeg kommet tilbake til Borge, litt usikker på morgendagen

MEN

jeg har flere timer på meg til å bestemme det, det går fint. Her skal jeg sove i natt 😴

2 kommentarer
    1. Synes det høres ganske strabasiøs ut hvis du mater måkene, men….flotte bilder. ..fint å “være med” deg. Mens jeg koser meg med hagen min. Det er ikke særlig strabasiøst.

      1. Joda, dumt å “mate” måkene, men det var fint å gå der. I dag skal jeg bare slappe av, trur jeg 😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg