60-årsgave, tretopphyttetur 🦋

Den beste gaven jeg kan få er opplevelser i naturen, og det fikk jeg av barn og barnebarn til min 60-årsdag ❤️❤️❤️

Tretopphyttetur 🦋 vi bestemte en natt i slutten av høstferien 🦋

Selv om det regnet da vi kom, så var det fint å sitte i sofakroken og nyte flott utsikt….høyt oppi tretoppene 🦋🦋🦋

Ekorn og småfuglene var på plass hele tiden ❤️❤️❤️

Jeg ble febersyk og med influensa – verking i kroppen, så jeg fant meg en plass oppå hemsen med nydelig utsikt. Samtidig hørte jeg de andre fra stua, og deltok litt i det sosiale livet der nede. Innimellom orket jeg en liten tur ned til de andre for å spille litt….. ❤️❤️❤️

Vi hadde sansen for denne ekornmateren, så vi må nok lage en sånn å ha på hytta i Tuddal 🧡💛🧡

Dagen etter var det sol og fint, men kroppen var like elendig. Jeg tuslet litt rundt og tok bilder før vi dro hjem.

Dvs de kjørte meg hjem og så dro de andre på fisketur ❤️😳❤️

Enda vakrere utsikt i sol 💛💛💛

Dette frister til gjentakelse ❤️ var faktisk til og med ok å være syk her for utsikten var så vakker og jeg lå rett ved vinduet ❤️

Eneste minus er at det er fryktelig dyrt…..

får spare litt igjen og så ønsker vi å prøve en av de andre hyttene i nærheten ❤️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg