92 turer đŸ˜± sommerferien reddet â˜ș

Hjelpeste meg
..jeg har lenge sagt at i Ă„r vil jeg feriere mest i Telemark. Men jeg har ogsĂ„ sagt at jeg ikke skal melde meg pĂ„ stolpejakt eller lignende for jeg blir jo sĂ„ “hekta”
..(stolpejakt er helt supert for vi fĂ„r sett sĂ„ mange nye steder, jeg vil bare ikke gjĂžre det i Ă„r)
.. Men sĂ„, tidlig i dag morges
..sukk

sĂ„ dukket dette flotte bildet opp med “ti pĂ„ topp Telemark”
og i et svakt Ăžyeblikk, sĂ„ meldte jeg meg pĂ„ 😳 og jeg er allerede hekta đŸ˜± erre mulig.

Kan det ikke bli 1.mai snart

sĂ„ jeg kan sette i gang đŸ€Ł

đŸ©·đŸŒžđŸ©·
Naturen, turer, dyr, det er selve livet đŸ©·

Skal jeg klare 92 turer (hmmmm, er det  for stort mĂ„l đŸ€” neida, det gĂ„r sikkert bra 🙃), men da mĂ„ det trenes â˜ș

Jeg gleder meg til 1.mai og vĂ„r-/ sommerukene fremover đŸ©·đŸŒžđŸ©·đŸŒžđŸ©· blir nok noen overnattinger bĂ„de i telt, hengekĂžye og i min lille peugeot i Ă„r ogsĂ„.

4 kommentarer
    1. he he jeg har ogsĂ„ bestemt meg for at det ikke blir noe stolpejakt i sommer. Hadde noen turer i fjor som stolpene ikke var der de skulle, noen gamle stolper som sto igjen som ikke “virket”. Jeg skal feriere i BĂž i ei uke i juli sammen med sĂžnn og barnebarn, sĂ„ hĂ„per pĂ„ flotte turopplevelser uten stolper der. Har sett meg ut noen steder vi skal gĂ„ til, sĂ„ langt i alle fall.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg