Spenningen var ulidelig stor da jeg leverte to smykker (som jeg hadde liggende hjemme) til Klosterfoss smykkeverksted. Jeg hadde hørt at ho både reparerte smykker og laget smykker av “gamle” smykker vi har liggende hjemme. Og at ho var flink 😘
Litt smånervøs, men har lenge ønsket meg en ny ring……og ved å bruke gamle smykker ville prisen bli mye lavere. Samtidig ville jeg få et smykke som ingen andre har helt lik 🥰
Jeg var og hentet ringen i dag. Og den ble lekker sånn jeg ser det ❤️ jeg ga ho ros for flott arbeid og det virket som om ho ble glad for det.
Og jeg er kjempefornøyd ❤️
Det er lurt å bruke det man har……gjenbruk 😘
1 kommentar


Ja, den ble fin! 🤗