Gjenbruk……

Spenningen var ulidelig stor da jeg leverte to smykker (som jeg hadde liggende hjemme) til Klosterfoss smykkeverksted. Jeg hadde hørt at ho både reparerte smykker og laget smykker av “gamle” smykker vi har liggende hjemme. Og at ho var flink 😘

Litt smånervøs, men har lenge ønsket meg en ny ring……og ved å bruke gamle smykker ville prisen bli mye lavere. Samtidig ville jeg få et smykke som ingen andre har helt lik 🥰

Jeg var og hentet ringen i dag. Og den ble lekker sånn jeg ser det ❤️ jeg ga ho ros for flott arbeid og det virket som om ho ble glad for det.

Og jeg er kjempefornøyd ❤️

Det er lurt å bruke det man har……gjenbruk 😘

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg