Å skjemme bort seg selv 🌺

Jeg har vært litt i ro siden helga….har tenkt at det har vært så dårlig vær (dårlig unnskyldning, men…) og det er kanskje bare meg, men jeg blir lei meg når musikere, jeg har fulgt bortimot hele livet mitt, dør. Slik som Lillebjørn Nilsen nå. Jeg har møtt han bare en gang, så han var ikke min venn, men likevel går det innpå meg. Han har så utrolig mye flott musikk og tekster. Vi får lytte videre til det han har laget.       “Barn av regnbuen” sang jeg på titt og ofte da jeg var ung….. 
Men i dag tok jeg fatt igjen, har trent i kjelleren og stelt pent med kroppen (“hjemme spa”) og tok meg en liten tur ut for å koste på meg noen blomster. Bortkasta penger egentlig, men gleden blir stor i mange dager fremover, det vet jeg!  Hortensia’ne er vakre nå, og det rare er at de koster det samme i matbutikken som i blomsterbutikk….eller det er kanskje ikke så rart 🤔 Vakre er de uansett. Og sukk, jeg fikk ikke bestemt meg for hvilken farge jeg ville ha, så da ble det begge 💕
Og så var det dette “hawaiirose-prosjektet” mitt da…. for mange år siden hadde min mor en kjempestor hawaiiroseplante i stua si….og det var såååå fint 💛    så nå vil jeg prøve. Har tenkt, og snakket, om det en stund og endelig fant jeg ei fin blomsterpotte jeg kunne bruke/kjøpe….ikke alt for dyr ☺️
For meg er dette å skjemme bort meg selv 💛💛💛 bortkasta penger på mange måter, men likevel verdt å gjøre slikt en gang iblant 💛 💛💛 blir spennende å følge med på hvor stor jeg kan få den til å bli (og jeg må føye til at planta gir meg gode minner om ferieturer til Syden, kan jo drømme om at jeg kanskje drar sydover igjen, en annen gang i fremtiden også) 💛💛💛           jeg tar med meg naturen inn på mange måter, det er stor glede i det også 💛☺️💛
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg