“Arbeidsdag” på fjellet ☺️

Nøtteliten var på plass da våknet i morges 🐿️
🤎🤎🤎

Lurer litt på hva andre fyller feriedagene sine med 🤔 for meg er ferie å legge bort klokka og gjøre det jeg har lyst til. Og jeg MÅ være aktiv på en eller annen måte ☺️ denne uka skal jeg jobbe med veden for neste vinterforsyning 😘 og det er god styrketrening og smidighet (løfte, bøye, vri) 💪 herlig å trene samtidig som det er gøy ☺️

Bokfinken (tror jeg) holdt meg med selskap når jeg tok meg første matpausa på verandaen 🩷
🤎🤎❤️🤎🤎

Kort drikkepause på frokostverandaen 🩷

Noen kubber var større enn andre, og kløyveren gjør jobben 😘

Jeg trur det er første gangen jeg har måkt frem ved, som jeg skal kløyve 🤣

Det var grått fra morgenen av, men så klarnet det opp og ble nydelig 💙🩵💙

Herr Dompap kom på besøk da jeg spiste middag ❤️
🖤❤️❤️❤️🖤

Tja, ikke så mye som det ser ut til, men en god start. Ca 350 kubber ble kløyvd i dag 🖤

Måtte gå meg en tur etter middag ☺️ og her er restene etter sesongens skispor. Lurer på om jeg gidder å prøve de i løpet av ferien 🤔 det hadde jo vært fint å gå til Måsafjell ⛷️

Vannet begynner å åpne seg 🩵💙🩵

Og nei, det er ikke vinter….våren er her 💛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg