Bålsesongen har startet 🔥

Kjørte fra jobb midt på dagen (dette treet står i skolegården)……tenkte at det ville bli fint å kjøre over Gautefallheia mot Treungen. Gledet meg til de fine høstfargene 🍂

Det var dessverre lite høstfarger på heia, men vakkert likevel 💛 beverhytta lå badet i sol 💛

Ankom gapahuken på Herefoss med ferdiglaget bål 🔥 så da var det bare å putte karbonadene i panna og nyte en enkel middag ute i det fri ❤️

Nydelig, varmt vær 💛 og her var det litt høstfarger også 🍂

Gubben “kjente på” vannet…..ehhhhh, vasket hendene sine egentlig 💦

Gapahuken ligger flott til med kveldssola rett inn 💛

Hmmmm, var det ikke jeg som skulle plukke rognebær i år (det er ikke for sent enda) ❤️

Blåbærlyngen har tatt høstkåpen på 💜

Et flott snitt…….

Jeg ruslet en liten tur (måtte jo få unna mine minst 10000 i dag også)……og der,      i fjellet ser jeg denne stabeisen av ei bjørk. Her vil den vokse, i ei lita sprekk i fjellet 😘

Akkurat som oss mennesker, tenkte jeg da, noen bare vil leve akkurat slik de vil ☺️

❤️ Flere flotte rognebær ❤️

Og trær som vokser der de vil 🫣

Tjuker er et interessant fotoobjekt 🩷

Og så kom kvelden, roen og stemningen ❤️

Solnedgangen var vakker i kveld ❤️

❤️ Kjæresteparet i solnedgang ❤️

Bål 🔥

Og plutselig fant jeg ut at jeg ville bade 💦 ehhhhh, det var årets første bad 🫣 hva skjer a’…….jeg som egentlig elsker å bade 💦 vannet var forfriskende, og nydelig 💦

Dette er min beste måte å bruke en fredagskveld på ❤️🔥❤️ perleugle høres oppi lia og nå venter vi bare på månen som skal vise seg over åsen bak oss.

❤️❤️ Livet er herlig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg