Barnebarn er flott å være sammen med ❤️

I dag har jeg hatt flotte ettermiddagstimer og kveldstimer sammen med yngste barnebarn, han er 12 år snart. Vi ble enige om å spise mat (han bestemte selvsagt sted) og så dro vi på shopping. Det er bare så koselig å se og høre gleden og takknemligheten når han får noen nye klær, som han selv mener at han trenger ❤️ og selvsagt ny fotball 😉

Jeg ønsker ikke å være en farmor som stadig kjøper noe til barnebarna mine, men av og til gjør jeg det, og da er takknemligheten gjensidig ❤️

Og endelig så ble det is med mye rart oppå. Det har jeg ikke prøvd før….. konklusjonen vår ble:

“dette skal vi gjøre igjen” 🤣

 

Etter god mat og shopping dro vi hjem til han, hjalp pappaen bittelitt med sauene før vi satte oss godt til rette og så på tv. Vi finner alltid noe vi begge liker å se på ❤️

På utsiden vandret rådyra fredelig, spiste og koste seg. Livet er perfekt i slike stunder og dager ❤️

Jeg er heldig ❤️

2 kommentarer
    1. Mye kos med barnebarn. Jeg har bare ei på vel ett år, vi koset oss veldig noen dager i påsken som jeg fikk låne henne på overnatting.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg