Barnebarn konfirmant ❤️

I dag var det konfirmasjon for eldste barnebarnet mitt ❤️ noe sier meg at jeg begynner å bli gammel 😘

Gromgutten heier dessverre på feil lag, men flott tema-pyntet lokale. Gutten er god på å gjøre det fint (selv om han sikkert har fått litt hjelp) ❤️

Fin velkomsthilsen ⚽

Bordpynt, sammen med bordkort og bilder av konfirmanten ❤️ jeg legger helst ikke ut bilder av han her, derfor vår dere bare noen av detaljene. 

 

Wow, flott pyntet kake ❤️

Jeg visste at det var fotballtema, så da laget jeg en fotballbane og med drakt nummer 7, som Noah har på sitt lag 💙

Cookies
Her var det nok å kose seg med (etter at vi hadde fråtser i oss fra et koldtbord 🤣). 
Det ble mest pengegaver, men her fikk han en original gave som han må jobbe litt ekstra med 😘

Gutten var godt fornøyd med dagen 💙

så får vi håpe at han “koser” seg med pengene som strømmet inn på konto og bruker dem fornuftig 💙⚽💙

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg