Bestemt meg for 22 kilometer 🏃

Ehhhhh, det regner og jeg synes det er småkaldt 💦 kjørte yngste barnebarn til fotballtrening, og hadde jo sagt til han at jeg ville ta meg en løpetur mens han trente, i regnvær 💦💦💦 satt litt i bilen og gruet meg 😱 men jeg må jo være et godt forbilde, og jeg har faktisk meldt meg på 22 km i terreng neste lørdag 🫣 så jeg kom meg ut av bilen og startet…… 

Det gikk superfint, jeg trur aldri jeg har løpt såpass lett og raskt før (selv om det var litt tungt også)…..superfornøyd ☺️

Ikke vanskelig å se at denne dama er fornøyd med innsatsen. Akkurat nå gleder jeg meg til neste lørdag ☺️ men jeg vet tankene og følelsene kommer til å svinge før det. Da skal jeg minne meg selv på dagens godfølelse ❤️🍁❤️
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg