Bil, bil, bil, bil 🤬

Jeg kan bli ganske sprø av småting….jeg tenker og tenker, og gjør det stort. Ta f.eks det med bil 🙃 jeg har ikke flusst med penger, men klarer meg. Har en gammel bil (19 år) som det stadig er ting som må fikses på 😳 og denne uka hadde jeg den på service og “plutselig” var det ulike slitedeler som bør byttes snart 😱jada, jada, jada 😱 sukk….jeg går i kjelleren humørmessig, tenker at nå MÅ jeg ha ny bil 🤔 heldigvis klarer jeg å rydde hodet såpass at jeg henter inn pris på reparasjon samtidig som jeg ser etter ny bil 😘 så etter et par dager, og samtaler med familie og kjente, så har jeg landet litt 🙃 igjen 🤣 jeg fikser bilen, fortsetter å lete etter en suv med firehjulsdrift og automatgear til en pris jeg har råd til (det kan jo hende at det plutselig dukker opp 🤣). Jeg ønsker meg en bil jeg kan sove i, “innrede” med madrass, puter og sovepose….. Komfortabelt 🩷 og kanskje kan jeg beholde cab’n min til varme sommerdager 💛
I mellomtiden, i kveld altså, koser jeg meg med naturprogram på tv 💚 da vet jeg at jeg bare MÅ få meg en suv-bobil 🤣 snart 🙃
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg