Black friday og Queen ❤️

Det var ganske flott da vi gikk ut til byens shoppingsenter i går….black friday og julegaveinnkjøp stod på programmet ⭐   vi storkoste oss sammen med veldig mange andre 😂 og vi fikk god trim for vi gikk både til og fra senteret og det er noen kilometer 🚶‍♀️ og jamman ble det noen gaver som jeg kunne pakke inn og legge klar til jul 🌲

Lørdag koste vi oss med rusletur til/fra byen og i byen på dagen, og ny til/fra rusletur til byen når vi skulle på Queenkonsert med Åge Sten Nilsen.

Vi har lett for å velge å gå når vi skal noe, miljøvennlig og god trim 💗 fin måte å spare penger på også 🤣

Konserten var (heldigvis) “stående” konsert så jeg kunne danse masse 💃 Åge Sten Nilsen leverte en fantastisk konsert. Jeg har hørt han før og kommer garantert til å dra på konsert igjen. Dette var vel verdt pengene (og var en gave til kjæresten min fra meg, inkludert middag og drikke) 💗 vi er i en alder hvor opplevelser er flotte gaver.

Jeg ønsker meg slike opplevelser i fremtiden + jakka til fotografen til Åge Sten Nilsen 🤣❤️ den var dritlekker 😘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg