Blodgiver…. ❤️

Jeg er blodgiver, og tenker at alle som kan bør være det ❤️❤️❤️

Fikk en fin kopp, som takk, i dag også ❤️

Etterpå var det bedriftsløp, men jeg måtte gå……det er ikke lurt å presse seg rett etter/samme dag som jeg har gitt blod. Men å gå runda, og ta litt bilder er helt greit ☺️

Godt merka løyper……

Fin utsikt undervegs……

Sommeren er over, men noen få blomster gleder oss likevel en stund til 💜🩷

Flere steder å slappe av, med nydelig utsikt 💛💛💛

Vann er dekorativt 💦

Løypa er ca 6 km, og når vi kommer hit er vi snart i mål. Men i enden av sletta her kommer det en litt bratt motbakke, puh 😘

Helt mot slutten er det til og med noen “hindere” 🫣

Jeg slappet av og koste meg ved stsrt/mål, og heiet på de som løp på tid ❤️ deilig å bare være i miljøet, snakke om trening og løp…..glede seg til nye utfordringer fremover ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg