Blodgiver ❤️

Jeg oppfordrer alle som kan, til å bli blodgiver så fort som mulig ❤️

Jeg var på sykehuset i dag og ga fra meg litt blod ❤️ det er både fint og “rart” å vite at bare fordi jeg gjør dette (bruker en liten time av min tid), så finnes det mennesker som sannsynligvis overlever sykdom/ulykke ❤️

Ikke alle kan gi blod, men alle bør sjekke om de får lov. Jeg opplever at sykehusene trenger mye mer blod enn de får pr i dag ❤️

Vi kan få en liten gave, vi får godt med drikke (i dag drakk jeg en flaske vann og en flaske brus), og vi blir tatt godt vare på av hyggelige folk. Og jerntabletter er bare med på å få kroppen fort på stell igjen ❤️Jeg sjekket til og med blodtrykket i dag (fordi jeg er over 60, sa ho 🤣) ☺️ og helsa var på topp topp….det kjenner jeg jo også, så det var ingen overraskelse ☺️

Og jeg fikk en hyggelig prat med en kollega, som også ga blod til samme tid 😘

Næringsrik middag i dag, havrepannekaker

Og kvelden skal være uten trening, har jeg fått beskjed om….

så da blir det å jobbe litt med skoleting og senere kose meg og strikke litt ❤️❤️❤️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg