Bøkeskogen og litt til, Larvik 🦋

Siste feriedag denne sommeren, og den måtte jo brukes til noe fornuftig 😁

Jeg trur det er ca 42 år siden sist ruslet i disse skogene (eller har jeg vært her med ungene tru 🤔 uansett, det er lenge siden).

Det er magisk og flott og rusle rundt her 💚 mange trener og andre tar det helt med ro 💚 nydelig temperatur 💚

Den grønne fargen blir liksom forsterket her 💚💚💚

Jeg fascineres av rotsystemet til bøketrærne også….

som ei klo som griper og holder seg fast 💚💚💚

For de som ønsker å lære noe, er det mange fine oppslagsplater 💛

🤍🤍🤍 Hvit “soppskog” 🤍🤍🤍

Ser man opp mot himmelen, er det flott

OG

ser man på stammen, er det flott 💚🤍💚

Ei flott rot med sopp-vekst 🤍💛🤍

Og benker til å hvile på for de som har tid til det 😂😘😂

Her var stien nesten grodd igjen, jeg ble litt våt….. 💚🤍💚

Jeg måtte innom sentrum en liten tur. Der hadde de jo laget et flott tre med sklier for små barn 🦋 herlig 🙂

❤️❤️❤️ Flott tekst ❤️❤️❤️

Og selvsagt måtte jeg få med meg litt utsikt, det var ikke langt unna sentrum 💕

Rosa Rugosa er en flott plante 💕 dufter godt og er vakker og se på 💕

Nytt utsiktspunkt, og med litt morken trapp. Men det gikk bra. Følte at jeg gikk rett opp i hagen til noen, men den blåmerka stien gikk faktisk her 💙💙💙

Det ble en fin ettermiddag /kveld i Larvik.

Og i morgen er jeg klar for jobb 🌻🌻🌻

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg