Borte bra, men hjemme best 🙈

Stod opp grytidlig, helt stille og klarvær 💙 fikk tid til å nyte en siste lille morgenstund før vi skulle kjøre hjemover 💙💙💙

Vinteren er på hell, men likevel er det lenge til våren kommer hit med blomster og planteliv 😘

Etter fire timer i bilen var det en nytelse å komme seg i dusjen ❤️ før vi bestemte oss for en rusletur og middag i byen (gubben ville spandere og da takket jeg selvsagt ja 😉).

Stokkanda lå og koste seg i sola 💛

Og her, hjemme, i Skien har våren kommet

Se på detaljene i blomsten, nydelig 💛

❤️❤️❤️ Skien, min by ❤️❤️❤️

Krokusen blomstret villig langs vegen vi vandret 💜💜💜

Gåsungene er også kommet til oss 💛💛

Nydelig middag…..

💛💜💛

Vi ruslet videre, gode og mette, og flere blomster dukket opp langs vegen.

Påskelilje 💛 og blåveis 💙

Skila er i hagen min og jeg begynner å klø i fingrene….har allerede begynt å søke på nett etter det jeg trenger til hagen denne sesongen. Må finne best pris for det er mye jeg ønsker å gjøre ☺️ gleder meg til dagene fremover og våren som ligger foran meg 💚💛💚

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg