Brekkequiz, Skien 🤔

Vi har et flott parkområde i Skien, Brekkeparken. Hver sommeruke er det quiz der, og i dag ble jeg bedt med av dattera mi 🤔😘

Det er fint å rusle i parken, sitte ned litt og bare nyte ❤️ noen ganger tar vi med mat og har lunsj der.

For noen år siden var det inngangspenger, men det var lite populært. Jeg er glad for at parken er åpen for alle igjen ❤️

Flotte, gamle hus 🤎

Det plantes masse tulipaner om våren, som byttes ut med andre nydelige sommerblomster. Alltid vakkert 🌼🌸🌼

Litt fugleliv også 🤍🩷🤍

Som dere sikkert ser, idyll som skaper ro i sjela 🩷🩷🌸🩷🩷

Huldra 🤔
🫣

Nydelig utsikt over byen min❣️

En koselig, liten kafé…..og det er jo ferie nå ☺️
Flotte detaljer 🤎🤎🤎

Når jeg så denne klokka, tenkte jeg på min barndom, da det ble ringt inn til mat på nabogården når de onna (de hadde ikke slik klokke, men jeg fikk likevel den assosiasjonen). Husker vi spiste middag der kl 12-13-tiden, fleskepannekaker.

Det smakte nydelig ❣️

Vi vant quiz’n 👏 jippi…..

Jeg pleier ikke å være på vinnerlag, men i dag var jeg det. Moro å vinne, men moro å bare være med også ❤️🩷🌸🩷❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg