Byløpet i Skien 🏃

Jeg vet ikke…..men jeg trur sommerfuglen på vinduet mitt i dag morges, ønsket meg lykke til på løpet i dag 🦋

Selveste “Ibsen” ønsket oss lykke til også. Sola skinte, varmt og godt….ehhhhh, egentlig alt for varmt 🤪

Jeg valgte 5 km i dag, kom i mål og var fornøyd…. 

Men så kom uværet….lyn og torden ⛈️

Og vi måtte vente en stund på Olav som løp 10 km og sønnen min som løp halvmaraton. Gjemte oss under tak imens. De kom seg i mål, og var godt fornøyde 🏃 i torden og regn….men egentlig bedre enn varmen faktisk 🫣

En ny medalje til samlingen min ☺️

Jeg er ikke superfornøyd med å løpe 5 km, det er egentlig for kort….men jeg har hatt mye vondt i foten, vært mye i ro og forsiktig, gått med stabilt skotøy og nå ENDELIG gjør det ikke vondt lenger ☺️

Det er ikke så mange ting som kan få meg til å være helt i ro…….men musikk på høyttaleren og uvær ute er perfekt…….     da nyter jeg under tak på verandaen, i soveposen 😘 og finner roen helt ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg