Dagene flyr avgårde når man koser seg 😘

Jeg har ferie…..og jeg koser meg skikkelig om dagen. Jeg bygger ny platting “rundt” kjøkkenhagen min 💚 og som vanlig ser jeg på alt jeg gjør, som en form for trening 😘 jeg bruker håndsag, men drill 🫣 tenk hvor mye jeg bøyer meg, sager, løfter….det er god hverdagstrening, det 💪

I går kom jeg bort til “stjernekassa” mi…..

I dag begynte “pirkearbeidet” 🥹

Jeg “klaget” på mld til kjæresten min…. men fikk bare til svar at det er jo slikt jeg liker 🥴 og han kjenner meg godt, for jeg storkoser meg ☺️ selv om det tar fryktelig lang tid å splitte, vinkle…..

Sukk, her kom jeg ikke lenger i dag (jeg gjorde feil og ble sur på meg selv 🤣)….

Men her ble det bra ☺️

Nå har jeg prøvd å flytte bringebær fra skogen (to ganger denne sesongen), og det har bare visnet (på tross av iherdig vanning)……. SÅ i dag kjøpte jeg to planter 🤗 håper de vil gro hos meg ☺️

Denne mini-roseplanten fikk jeg til 17.mai og plantet ut når den sluttet å blomstre. Og plutselig nå, så har den kommet med mange friske, fine skudd. Så husk det folkens…..om du får en rose, som potteplante, så plant den ut når den er avblomstret. Det pleier å gå veldig fint 🌸

Jordbær fra egen avling i dag også……men nå nærmer det seg slutten 😪 for i år.

Kvelden gikk med til quiz….som forrige onsdag. Men i dag kom vi på 2.plass (og litt ergerlig for vi hadde flere riktige svar egentlig, litt stang ut)…..

Gleder meg til neste onsdag også 🤔🫣😘

2 kommentarer
    1. Så flink du er da! Hverdagstreningen skal man ikke kimse av. I dag har vi alt for mange hjelpemidler til hverdagslige ting, så vi må betale for å trene med vekter.

      1. Takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg har behov for å få ut litt kreativitet. I dag regnet det, men så tenkte jeg at en snekker ville bare tatt på regntøy og jobbet ute….så da gjorde jeg det 🤣

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg