Dagens “gode” gjerning 😇

Kanskje ikke så lett å se, men vi (kjæresten min og jeg) har gravd frem kummen utenfor tomta mi ☺️ fint å ha en kjæreste som gjerne hjelper til 💕

det er visst meldt regnvær og da er det fint om vannet har et sted å renne bort 🤔

det kan vel regnes som en god gjerning for både meg selv, naboene og kommunen 😇

Og når vi først var ute så tok vi søndagsturen vår. Valgte å ikke bruke bil (penger spart for den som sparer til å kjøpe ny bil, hihi) og miljøvennlig ☺️

Trærne får en egen skjønnhetsverdi når vinteren er kald og fin ❄️❄️💙❄️❄️

💙💙 Majestetiske og flotte 💙💙

Og, endelig, så har jeg fått dompaper på matfatet i hagen min ❤️❤️❤️ 3 stykker egentlig 

De lyser så flott opp ❤️
Urettferdig at guttene er vakrest i fuglenes verden ❤️

 

Han ler godt og nyter vinteren….

denne gnomen min 💙💙❄️❄️💙💙

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg