Dagens nedtur 🙃

Jeg liker ikke å gå i butikker og handle (annet enn mat da)….men av og til må jeg jo se litt rundt. Og i dag var en slik dag. Kjørte cab, koste meg med det, og hadde ett mål: kjøpe meg en god campingstol 🫣 undervegs endret skylaget seg, det mørknet skikkelig og jeg tok på taket på bilen før jeg gikk inn i siste butikken 😘 det var lurt, for når jeg kom ut hadde det begynt å regne 🌦️ jippi 🤣 jeg gledet meg til å komme hjem (og campingstolen fant jeg faktisk i siste butikk/forsøk)… 

Da var det bare å rigge seg til på verandaen, under tak, med soveposen og noe godt å drikke 🩷🌸🩷

jeg gledet meg til et skikkelig uvær med masse regn, lyn, torden og vind ⛈️

 

Vel, vel, der satt jeg og nøyt livet. Det småregnet litt og jeg så ett lyn, hørte ett rumlende torden lenge etterpå. Sukk 🫣 det kom ikke noe uvær 🫣 skuffende 🙃

Men uansett, det lille regnet som kom ga oss en nydelig duft 🩵💦🩵

og det vannet et par millimeter ned i jorda 🤣

plutselig begynte fuglene å synge igjen. Det dårlige været uteble. Gjøken er ivrigst i kveld, sikkert fordi den vil at vi skal nyte og gå barbent i fuktig gress 💚🩷💚

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg