Den stille uka 💛🐰💛

Plutselig bare glĂždet det

et rĂždt hjerte inni ovnen ❀

Vi er gode pĂ„ Ă„ komme oss ut pĂ„ skitur, hver dag
uansett vĂŠr 💙

Og nĂ„r tĂ„ka pakker oss inn som i dag, sĂ„ forsterkes “den stille uke”

.

og denne pĂ„sken trur jeg er den stilleste ferien jeg har hatt noen gang đŸ€”

Vi er pĂ„ en enkel hytte uten noen form for luksus, ikke radio
(og det er uvant for meg som elsker Ă„ hĂžre pĂ„ musikk og annet fint. Men vi hĂžrer pĂ„ pĂ„skelabyrinten (pĂ„ telefonen)
..vanskelig med lading sĂ„ det blir med dette ene programmet 🐰

Vi er pÄ tur pÄ dagene, spiser god mat og smÄprater pÄ kveldene.

BesÞker/er med hyttenaboen. Og i kveld skal vi bort til henne og se pÄ tv


BjĂžrn EidsvĂ„g â˜ș det gleder jeg meg til 💛

đŸ’™đŸ’™â„ïž Jeg nyter hver dag â„ïžđŸ’™đŸ’™

SnĂžtunge, vinterkledde trĂŠr er vakkert ❄

Og plutselig dukket denne mannen opp. Jeg tegnet omriss, i tilfelle ikke alle dere andre sĂ„ mannen som jeg sĂ„ 😘

💛

Tilbake fra dagens skitur, koselig med selfie

17 grader i stua nĂ„r vi kom hjem, helt greit 💛

Dagens middag:

eggerĂžre, potetsalat, bacon og spekepĂžlse.

Lettvint mat 💛 néringsrik og godt💛

Ønsker dere en fin Skjértorsdagskveld 💛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg