“Det har jeg aldri gjort før, det får jeg sikkert til”, sa Pippi ☺️

Sitatet i overskrifta mi i dag er kopiert fra Pippi…..men jeg har adoptert det ☺️ dattera mi er en helt spesiell, ung dame (slik døtre skal være)….og ho får meg ut av komfortsonen av og til. Ho vil sikkert være like flink som mammaen sin, til å strikke, eller bli det (uff, dette ble skryt av meg selv hihi)….så da har ho kjøpt diverse strikkeprosjekter på nett 🙂 men så, undervegs et sted, dabbet interessen litt av og jeg fikk lov å overta litt. Vel, sannheten er at jeg overtok det meste, både påbegynte prosjekt og ikke-påbegynte prosjekt 😂 jeg har med andre ord hatt mange prosjekt denne høsten, i tillegg til julegaver og litt til meg selv.

Så, til overskriften, når jeg finner noe jeg vil strikke selv….så pleier jeg å se om det ser vanskelig ut. Og om det ser vanskelig ut, så dropper jeg å kjøpe det 😳 jeg trur ikke dattera mi tenker slik 🤔 ho ser noe, tenker “det var fint” og kjøper 🤣

så denne høsten har jeg strikket med garn og mønster som jeg ALDRI hadde valgt selv, OG jeg har vært LANGT utenfor min strikkekomfortside. Men du verden for en fin mestringsfølelse…..

“jeg klarer jo alt, jeg”

akkurat som Pippi ❤️😂❤️

Kjekt å ha slik datter som har trua på mammaen sin ❤️❤️❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg