Diplemyrnatten og litt til 💚⚽

Det er helt greit for meg å starte dagen med denne utsikten 💙🩷💙 Toskjær med Gaustakne i bakgrunnen 🩵💦🩵

Jeg kjørte ned til Sauland, og hadde Diplemyrnatten som første mål i dag ☺️

Utfordringen var at jeg leste…. “det er en kort tur på 1,8 km, men pga svært bratt stigning til tider, så står det enkel/middels”. Å starte dagen med “klatring” ga meg assosiasjoner til Lofoten sist sommer. Det gir høy puls, god trening og mye svette 😘

Bilder lyver alltid på hvor bratt det er, men bortsett fra bratta var naturen nydelig 💚

Og selvfølgelig kom jeg meg opp 😘

Jeg var på toppen ganske lenge (minst 10 minutter, og det er lenge til å være meg 🤣). Måtte nyte utsikten og det fine været, 24 grader viste gradestokken 💛🌼🧡

Selv om jeg var gjennomvåt av svette, så ser dere jo at denne toppen er vel verdt et besøk 💙🩵🤍🩵💙

Se så flott en furustamme 🤎🤍🤎

Jeg har lagt merke til mange flotte bålplasser denne helga, alle er på en måte “lukket” med steiner. Lurt, for nå må vi ikke fyre, det er supertørt 🌼

🤎💚Fin sti hele tiden 💚🤎

Her har Ospa fått bær eller noe….              jeg har prøvd å søke det opp, men finner ikke ut hva det er 🤔

Lurer på hvor lenge denne rota har ligget her 🤔 og hvor lang tid tar det før den blir helt borte 🤔 ikke godt å vite 🤎

Skal nok tilbake hit på tur igjen. Flere fine steder å gå til. Turisthytte også 😘

Jeg sa jeg fikk Lofoten fornemmelser, bare at her var det høy vegetasjon langs stien… noe som kunne ta meg imot om jeg skulle falle…..

Bra med tau på det bratteste 😘

Med godt over 20 grader er det en nytelse å gå i skyggen som trærne gir meg 🤎💛

💛💛💛 Skyggespill 🤎🤎🤎

Jeg rakk bare en topp i dag, hadde flere andre planer for ettermiddag og kveld 🫣

Det fine med hagen min, er at det er nesten alltid noe som blomstrer…..og det er egentlig ikke min fortjeneste. Jeg kjøper det jeg liker bare, og sånn blir hagen til ❤️

Irisene blomstrer på sitt beste nå 💜🩷💜

🩷💜🩷

Det gjør min rødoransje azalea også 🧡❤️

Og peonene er både i knopp og full blomstring ❤️🩷🤍 det er bare å nyte

🩷❤️🩷
🤍🤍🤍
Stakkars liten….jeg jobbet litt i hagen og plutselig pep denne for harde livet. Sikkert redd for å bli tråkket på. Han har nok fløyet ut av fuglekasse for første gang, og var ikke trygg på dette med å fly. Det rare var at to gråspurver var veldig til å passe på (kanskje de var leid inn av fuglemor). Dette er nemlig en blåmeis 🩵

Kvelden gikk med til fotballkamp,                    Odd – Lillestrøm. Det så ikke bra ut etter første omgang, men vi hevet oss flere hakk etter pause og vant fortjent 2 – 1.          Heia Odd, laget i hjertet mitt ⚽🖤🤍🖤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg