Effektiv og kontrastfylt dag ☺️

Så frekk! her tråkker han midt oppi blomsterbedet mitt og på toppen av det hele spiste han noen skudd av plommetreet……ikke rart jeg ikke får mange plommer 😢

Men, sukk, han er jo såååå nydelig og gir meg en god start på fredagen 💛

Han hadde med seg hele familien i dag 💛

Gjødslet også litt 🤣 det er helt greit 💛

Har han lagt et egg 🤣
Takk for besøket 💛

Da måtte jeg komme meg på jobb, fredager er alltid litt lettere å jobbe,       selv om jeg alltid trives i klasserommet 💛

Var heldig og hadde en god, refleksjonssamtale med sjefen,                  det er godt å dele jobbtanker 💛

Så måtte jeg skrive og forberede de siste tre utviklingssamtalene jeg skal ha for denne gang 💛

😢 fikk også en trist beskjed, om broren til min beste barndomsvenninne som hadde gitt tapt for kampen mot kreft 😢 alt for tidlig, og vondt å høre, selv om vi visste at det gikk den vegen 😢

på slike dager er tredemølla også

god å ha 💛

Lettet og fornøyd etter 30 minutters rolig løp på mølla 🏃

Jeg er fasinert over kropp og hode, hvordan vi bare kan “stille hodet inn” på hva vi vil gjøre 🤔 jeg bare trykket på “knappen” som betydde 30 minutters løp, og så gjennomførte jeg….                        uten å “diskutere” med meg selv om jeg orket det eller ikke

Deilig 🏃💛🏃

                        💛💛💛Snart påske 💛💛💛                                           da måtte jeg begynne å forberede påska,           sånn matmessig….kake til kjæresten 💛

💛💛💛 God helg til alle som leser 💛💛💛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg