Eidsvoll Verk 6-timers løp

Da var årets store løpsdag her. Jeg var fryktelig usikker på hvilke sko jeg skulle løpe på og hva jeg skulle ha på meg. Værmeldingen var altmuligvær 😳 og jeg har jo kjøpt nye sko, men er ikke trygg på at de er gode i 6 timer 🏃‍♀️ så da pakket jeg alt for mye, men trygt 😁

Stas med navn på startnummeret, så blir navnet sagt av speeker undervegs, med info om hvordan vi ligger an 🤩

Jeg startet fint, løp de første 10 rundene som planlagt (en runde var 538,2 m) og jeg følte meg i fin form.

De neste 20 rundene gikk også etter planen 🙂🏃‍♀️😂 men jeg begynte å kjenne litt i beina og det var flere timer igjen 🤔

Så da begynte jeg å gå, lå på drøye 9 i gangfart en god stund, prøvde å løpe litt innimellom,…..men høyrebeinet vred seg i kramper og ville ikke slippe taket.

Etter 3 timer skulle vi snu og løpe andre vegen. DA var jeg sliten.

MEN så gikk det en liten time og det var BARE to timer igjen og de fløy av gårde.

Plutselig var vi i mål. Jeg fikk forresten god hjelp av både kjæresten min og sønnen min undervegs. De var også med i løpet 💕

På Strava løp jeg “godt over” en hel maraton, men offisielt ble det “bare” litt over 41km ❤️

Over her ligger jeg og venter på finmåling av hvor langt jeg kom. Lå og prata med en koselig annen løper, slappet av og prøvde å ikke ha kramper i beina 😁 det var ikke elegant da jeg reiste meg og gikk etterpå, men der var vi ganske like alle sammen 😂

Haha, jeg skulle vri litt på beinet for fotografen, men fy av meg…..krampa kom ved enhver litt uvanlig bevegelse 😳😂

Her løp vi rundt og rundt og rundt….

han som vant hadde godt over 100 runder. Jeg klarte nesten 80 🤩

Flott medalje…..og jeg elsker å få medaljer 💛

Og hvis noen lurer, så gjør jeg det gjerne igjen 🏃‍♀️💛 det ER vondt undervegs, men det er utrolig deilig å kjenne på mestringsfølelsen etterpå 💛💛💛

Håper flere blir med neste gang 🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg